News

Beszéljünk róla!


Ön szerint: A profit elvárások mennyire írják felül a társadalmi felelősségvállalást?
Mészáros Zsolt
Tchibo
Ügyvezető igazgató Magyarország, Dél-Kelet Európa

A Tchibo hosszú távú célja a teljes mértékben fenntartható üzleti modell elérése. Mivel családi vállalkozás vagyunk, így a saját utunkat járjuk, és nem kell hirtelen döntéseket hozni annak érdekében, hogy a következő negyedéves jelentéssel is elégedettek legyenek a részvényesek.
A társadalmi felelősségvállalásra mint a jövőnkbe való befektetésként tekintünk, aminek legfontosabb elemei:

  • Egyre nagyobb mértékben fenntartható gazdálkodásból származó kávét forgalmazunk, a prémium választékunk jelentős része már ilyen. A felhasznált Cafissimo kávé kapszulák újrahasznosítása az elkövetkezendő időszak kiemelt projektje.
  • A használati cikkek alapanyagainál is törekszünk a fenntarthatóságra:
    • a textilek jelentős része biopamutból készül,
    • törekszünk újrahasznosított alapanyagok felhasználására, például a legutóbbi fürdőruha kollekciónkban számos termékünk óceáni hulladék műanyagból készült.

Vásárlóink részére mindig a legjobb értéket igyekszünk nyújtani előnyös áron, legyen szó kávéról, vagy bármilyen használati cikkről. Kutatásainkból pedig egyértelműen látszik, hogy évről évre jelentősen nő a magyar vásárlók igénye a fenntartható gazdálkodásból származó élelmiszerek és termékek iránt.